Saturday, March 28, 2009

Kas ETV oleks lasknud Richard Gere'i ilmateadustajana eetrisse?

Täna ei suutnud ma ennast sellest tagasi hoida, et mitte “Unelmate printsessi” kordust vaadata, et mingeid momente täpsemalt märgata osata, mis võib olla eelmisel vaatamiskorral tähelepanuta jäid. Reelika on ikka täitsa minu maitse tüdruk, meil on kuidagi sarnased arusaamad. Ka mulle poleks meeldinud selline õhtusöök, nagu oli see “au”, mis Reelikale Roberto väljavalituna osaks langes. Mulle ei meeldi üldse kodust väljas süüa ja kaamerast oligi näha, kui ebamugavalt Reelika ennast uhkes restoranis tundis. Samuti ei meeldi mulle muuseumid, küll aga jumaldan ma nagu Reelikagi teatrit. Sain lõpuks aru, kus see villa asub. Muidu tundus, et see on raudteejaama kõrval, aga hoopis Tähe tänaval lastemuusikakooli juures on. Sellele äratundmisele jõudsin ma just tänu nendele oma “lemmikkaadritele”, mille pärast ma kordust üldse vaatama hakkasin – kuidas Ketlin majast välja aeti. Ehk kui täpsemalt väljendada, kuidas Ketlinit enam majja sisse ei lastud. Aga millest ma tegelikult täna kirjutada tahtsin – kellel on, vaadake teleajakirja Nädal lk.55 Richard Gere'i pilti, kus Gere on veel hullemini pruuniks päevitunud kui Taimla. Huvitav, kui oleks olnud selline uskumatu olukord, et Gere oleks tulnud ennast ETVsse ilmateadet lugema pakkuma, kas siis oleks ka Rahvusringhäälingu juhtkond otsustanud, et seda meest ei saa eetrisse lasta, rahvas vaataks rohkem teda ennast kui ilmateadet? Ja kelle asi see üldse on, mida ma ilmateate ajal vaatan, kas maakaarti, numbreid või diktorit?

No comments:

Post a Comment